Tuesday, August 16, 2011

ePy bDaY aYaH..


In the name of ALLAH The Most Gracious The Most Merciful

Salam Ramadhan semua... Arinie 16hb8 kan?? Ha...knp??
Arinie bday ayah aku...
Selamat hari lahir yang ke - 51 ayah..

Ayahku kini berusia 51 tahun
Othman bin Hashim seperti yang tertera didlm i/c.. Itulah ayahku yang selama ini menjadi tulang vertebrata belakang utama keluarga kami..
Ayahku seorang pesara tentera udara..

Aku bersyukur kerana mempunyai ayah yang baik serta penyayang ketika mendengar leteran ocehan kawanku yang bercerita perihal neneknya ayahnya yang garang...
Hurm,segarang mana pon seorang ayah,dia tetap sayangkan anaknya..
Sering tersenyum ketika suka mahupun duka, aku senang dengan sikap ayahku itu..

So,arinie aku pon nak buat la sesuatu yang istimewa buat ayah...
Ape dia ae??
Piker punyer piker, chocolate cake would be nice..
Ah, layan..

Kek coklat moist kukus resepi mak aku..
Tapi kali nie aku nak tulis2 atasnyer..
Biar special cket n puas atie..

Then bersilat la aku kat dapur sesorang,ceh..masa nie la akak aku xder..Ader hal plak kat KL..Nak xnak, aku buat sesorang jer la...
Haha...
Dengan bismilah..
Telur n gula dulu..

Da masuk koko,susu cair,tepung,minyak..

Sebati dah kot..

Siap kukus..

Pas siap kukus tu aku tengok tengah dia merekah..
So, cara terbaik nak cover buat la topping..
Terbuat cket plak coz koko da abes..
Wakaka...
Pastu aku nk tulis...
Dengan 'kepakaran' kerja melantak kat Secret Recipe dulu..
Aku pon tulis la..

Siap tulis..


Xbpe kemas sgt coz improper instrument la...
Pe2pon da siap..
Ko ader??? Hahaha..
Hurm, puas atie gak la  rase air tangan dan kaki sendiri..
Next time korang try la buat suprise kat bapak korang~
Bye....wasalam...



No comments:

Post a Comment