Thursday, April 28, 2011

My SpeciaL dinNer

Ramai yang post cte pasal dinner, aku pon nak post la pasal dinner matrik aku nie....... Erm.... sumer dak2 nie tak sabo nak tggu malam dinner nie..... Mst sumer busy prepare 4 dinner.... Yea la.... skali staon.... Lgpon kat matrik mmg staon kan.... First and last dinner..... Malam wu aku smpai agak lambat coz tggu mentor (En Zulkifli) aku hantar air and buah.... Yang bez nyer, tunang cikgu (penyarah KMJ gak) sponsor kek coklat and koktail buah... Kek coklat wu siap ader simbol Hayat 8 lg (my class)... Kreatif la tunang cikgu... Time kasih... Nie la gambonyer... 

special design H8's cake

Puding kastad koktel buah-buahan

erm... puding tu dua mangkuk, licin dua2 budak2 nie bedal.... Tp mmg sedap, cayalah Cikgu Aini... 

Sambung blek cter yang aku lambat wu... ble sampai meje H8, aku cengang jap tgok bdak2 nie... peh, baju sumer lawa beb, kalah Lady D... cayer tak?? Tak cayer jom tgok gambo dyowg sumer....


charming

shining

cheezze...

satisfaction

happiness

fashionable

cheerful

kebaya?!

updated


sweet..!


emblazoning


beloved ex-pdt
beloved fwen

Ha.... Amacam?? Gempak kan dress dyorg?? Salut la korang sumer.... Skg sumer da saperated... Really hope dat ol of us can gather again and share stories among ourselves... Maybe one day when we met, ol dis become history dat really sweet to be storied again.... 

Btw, gudluck ae korang... Jgn nakal2 n always igt Tuhan n parentz wat eve u do...ol da best!!




5 comments:

  1. sumenyer cantik an wey..termasuk aku an?heheheheh...penat aw makeup kan owg..sampi an aku pon lambat dtg dinner tu...x nak segan lak aku jalan kat tengah2 praktikum tu..mmg segan ar..tapi diorg mesti x perasan aku ....cantik sgt.hehehhe..brapa markah ko bg kat aku time 2????

    ReplyDelete
  2. 2 stgh markah per seratus(ikot karangan wu).....keh3... ^_^

    ReplyDelete
  3. hak3..nk jgk kn ajes cter psl diner..haha

    ReplyDelete
  4. eh....mmg la.....kan dinner kite gempak beb!!

    ReplyDelete
  5. betul3x.. semua cantik n hensem2...
    rindu semua moment kt kmj...
    bila kita jumpa nanti, mesti dah lain...must be a lot of changes..

    one night, kita buat gathering dinner.. mesti gempak n best..!!

    ReplyDelete